? ??????????????Dark Tree? ????? ?? ???Rating: 4.2 (17 Ratings)??49 Grabs Today. 14135 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Purple Warp? ????? ?? ???Rating: 4.3 (93 Ratings)??39 Grabs Today. 11731 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 20, 2009

PeRUBAhan!!!

hari ini aq betol-btol blurr..... makin masa mengejar perjalanan.. aq makin tkot ndak memulakan sesuatu.Seorang studnt yang tak tahu menahu tentang IT, kini aq mencuba mencari ilham membantu diri melayari kehidupan. Aq pasrah lagi... nak tahu lagi aq masih bergantung dengan orang lain untuk aq mengejar impian. Aq ke kiri juga ke kanan, tapi..... keluhan haty ini tak sape dengar. SAHABAT DI SEKELILING AQ SEMUA SEDANG BERTUNGKUS LUMUS BERUSAHA... arghhhhhh!! MENGELUH LAGI;


FUHh!!!
hari yang sangat mengejutkan, aq telah mencuba memandu diri untuk tidak mengharapkan orang. even kat aty kecil aq tkot sngt nak mencuba sesuatu yang baru. aq selalu menanyakan pada diri sampai bila aq harus mengharapkan tenaga sahabat-sahabat aq?. Sifat kesian sudah mula wujud kat lubuk paling dalam kat aty niee.... lastly tahlaaaaa..... skunk aq tngh cari sesuatu yang baru, jom temani aq bersama-sama mengenali dunia IT yang aq blurr smpai skunk ni...hehee.. jngn marah kalau tak paham apa yang saya coretkan .. yola mana tak nyer orang baru nak blajar sesuatu yang brulah katakan.

0 comments: